Z uwagi, że pomoc realizowana jest zdalnie warunkiem skorzystania z naszej usługi jest komputer podłączony do sieci internet. Usługę realizujemy poprzez darmową aplikację TeamViewer.
Jak przebiega proces pomocy zdalnej?
Wszystko zależy od złożoności problemu, z jakim się do nas zgłasza osoba, która chciałaby skorzystać z naszej pomocy. Nie każdy problem z komputerem da się rozwiązać zdalnie są problemy sprzętowe, które wymagają fizycznej ingerencji w sprzęt, ale większość problemów to problemy z oprogramowaniem i samym systemem komputerowym, dlatego też tego typu problemy można rozwiązać online.
Chcąc uzyskać pomoc online musimy pobrać na swój komputer małą aplikację :
Wystarczy, że pobierzemy programik, który zwie się TeamViewerQS – Dołącz do sesji zdalnej (program nie wymaga instalacji), ale po uruchomieniu na komputerze, który wymaga pomocy pozwoli on na zdalny dostęp z innego komputera.
tak, więc proces uzyskiwania połączenia nie jest skomplikowany sprowadza się tylko do prostych czynności tak, aby zezwolić na dostęp do komputera, na którym występuje problem.
Proces pomocy można świadczyć obsługując systemy: Windows, Mac, Linux, iOS oraz Android.
Nawet takie urządzenia jak tablet czy smartfon też jesteśmy w stanie obsługiwać. Ponadto drukarki, skanery, aparaty cyfrowe, kamery internetowe wszystko, co można podłączyć pod komputer.
Przebieg naprawy.
Wystarczy, że zgłosisz nam swój problem opisując jak najdokładniej, czego dany problem dotycz ewentualnie, jakie obserwujesz nietypowe objawy na swoim komputerze
ta strona używa ciasteczek (cookies) more information
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.